Aurora Borealis - Evlinge/ Värmdö/ Sverige - 17/03-2015

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Aurora - Aurora Borealis - Nordlys - Norrsken - Zorza
24
ɑ n n i k ɑ

Så fina bilder :)

Svar: Tack så mycket Annika :)
Edyta

Catarajna [-foto]

Åhh, så vackra bilder!

ronja

Superfina bilder :)

Hanna Johansson

Men wow!

Josefin Nilsson

Så himla fina bilder! :)

Anonym

Helt fantastiska bilder. Själv missade man det, bor på andra sidan jorden.

MYLLENBERG - finalist i Top Model Worldwide

WOW. speechless typ. Och så jäkla avundsjuk då jag inte kunde se norrskenet pga ljusföroreningar från staden jag bor i. Har alltid velat se norrsken! Lyckost!

Angie Lakna

WOW gud vilka helt fantastiska bilder..

Angelica Bengtsson Fotografi

åh vilka fina bilder!!

Louie

Men åh så underbart vackert!

Ida - foto & häst

faaantastiska bilder!! Så himla fina!! :') Åhh vill oxå fota norrsken!! Dock inte så vanligt här nere i Blekinge hehe :')

Jenny

Alltså wow vilka bilder! :) helt fantastiska!

Sara

Duktig du är, väldigt fina foton! :)

Elina

Asså JAAAA, bara måste se norrskenet innan jag dör!
Alla bilder jag sett har ett sånt flytande norrsken, vet ju att det ser ut så i verkligheten men hade du några speciella inställningar eller tips? Du fick ju fortfarande med konturer utav skogen samt stjärnor och ljus :)

meyav

Sjukt häftiga bilder! Måste se det här själv en dag.

Anna [foto]

Magiskt!

Matilda

Fantastiska bilder!

Sofia

Så himla vackert!

Sofia

Så fint!!

Robex Lundgren

fint

Julia Viklund Photography

Man blir typ mållös, så himla vackert!

Angie

Fina bilder! Vad duktiga du är :)

FrökenTV, bloggen om tv och film

Wow

Ida - Foto

Vackra bilder! :) Norrsken är så fint även om jag ser det varenda vinter i och med att jag kommer så högt upp i sverige :)