Nu har vi vinter ... igen ,-)

 
6
M

Dlaczego zawsze, gdy jest tak pięknie, musi być tak zimno :)

Svar: oj co to za zimno .. tylko -9 ale jak bezwietrznie jest to czuc te -9 jak +5 ;-)
Edyta

stasia

dzisiaj mamy tylko-3 a zimno jak przy -15..wiaterek wywolany do odpowiedzi ;-) piekna biala zima ;-)

Svar: dzieki Stasia, wlasnie wychodze obadac sytuacje ;) Julke na lyzwy wioze :D
Edyta

Katarina

Otroligt vackert och vilken fin hund det skymtar på bilderna :)

Svar: Du kan se mer bilder på Mika under fliken " Mika & Co." här på min blogg :)
Hälsningar
Edyta
Edyta

Lukasz

Piekna zima. Dobre oko dobre fotki wszystko jak nalezy. Moze i ja sie wybiore, ale jak zwykle mi sie nie chce hahaha.

Marichal Claude

Superbe gallerie.

mrowka

Ja chce tyle śniegu!!!!! aaaaa.
Foty, jak zwykle obłędne.... Ale u Ciebie to taka norma... ;)

Svar: Dzieki serdeczne Mroweczko :) ech po tej oblednej zimie zostalo jedynie wspomnienie ( teraz mamy zime z mniejsza iloscia sniegu ) i moje rozczarowanie ... poginely mi zdjecia z dysku z 4 dniiiii :(
Edyta